Service & Tickets

Ticketinformatie
Service & Tickets

De balie van Service & Tickets van Kunstmin vind je in het Energiehuis, Noordendijk 148, Dordrecht. 

In de voorjaarsvakantie is de afdeling Service & Tickets van Kunstmin op maandag 19 februari, woensdag 21 februari tot 17:00 uur bereikbaar én op zaterdag 24 februari tot 16:00 uur. Andere dagen zijn volgens de reguliere openingstijden.

Bel ons met je vraag over je aankoop

Heb je een speciale vraag? Wil je een rolstoelplaats reserveren? Bel Kunstmin via 078 - 639 79 79 (maandag t/m zaterdag 09.00 – 18:00 uur, op zaterdagen van 12.30 - 13.15 uur gesloten). 

Mail ons je vraag

Voor een vraag over kaartverkoop: kassa@kunstmin.nl
Voor een andere vraag of suggestie: info@kunstmin.nl

Online kaarten kopen

Je kunt online via iDeal, creditcard of met een Online Giftcard (PODIUM Cadeaukaart, VVV Cadeaukaart of Nationale Kunst & Cultuurkaart) betalen. Na betaling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per mail met je rij en stoelnummer(s) bij de betreffende voorstelling(en). 

Je ontvangt je ticket(s) via een link in de bevestigingsmail. Je kunt je ticket(s) laten scannen vanaf je mobiele telefoon. Of print ze en neem ze als plaatsbewijs mee op de dag/avond van de betreffende voorstelling. Onze medewerker scant je plaatsbewijs zodra je op locatie arriveert. 

Voor de service om telefonisch te bestellen rekenen wij € 3,-.

Eerste en tweede rang in de Grote Zaal

Vanaf elke plaats in de Grote Zaal heb je goed zicht op het podium. Het kan weleens voorkomen dat je vanwege een decorstuk of een geluidsspeaker aan de linker- of rechterzijde wat minder goed zicht hebt op het toneel. Daarom hanteren we in de Grote Zaal twee rangen: een eerste en een tweede rang.

Groepsreserveringen

Voor gezelschappen vanaf 20 personen kun je een voorstel op maat aanvragen bij de afdeling Horeca & Events.

All-in prijzen

De genoemde verkoopprijzen zijn inclusief maximaal € 3,50 theaterservicekosten per ticket. Bij ticket(s) voor voorstellingen in de Grote Zaal en de Kleine Zaal van de Schouwburg is een consumptie inbegrepen. Bij tickets voor voorstellingen in Machine 3 en Ketel 1 in het Energiehuis is geen consumptie inbegrepen.

Betaling aan de kassa

De Kunstminkassa accepteert PIN, VVV-Cadeaubon, Kunst- en Cultuurkaart, Podium Cadeaukaart & Theater- & Concertbon. We accepteren geen contanten en creditcard aan de kassa.

Betaling online

Online betalen kan met iDeal, Creditcard (Mastercard / VISA), VVV-Cadeaukaart, Kunst- en Cultuurkaart & PODIUM Cadeaukaart.

Uitsluitend PIN

Tickets bij Kunstmin kun je uitsluitend met je pinpas of met de podiumcadeaukaart betalen. Aan de bar kun je niet met de  podiumcadeaukaart betalen.

Plaatsbewijzen per post ontvangen

Wil je na je online bestelling je ticket(s) per post ontvangen? We brengen daarvoor € 4,50 extra per reservering in rekening. De verwerkingstijd voor verzending is gemiddeld drie dagen.

Kom op tijd bij de voorstelling of concert

Als de voorstelling is begonnen worden bezoekers die gedurende de voorstelling de zaal verlaten of te laat komen, niet (meer) in de zaal toegelaten. Dit doen wij om de artiest(en) en de andere bezoekers van de voorstelling niet te hinderen. We vragen hiervoor je begrip. Indien er een pauze is, kun je daarna plaatsnemen. 

Ticket(s) kwijt

Voor verloren of vergeten kaarten is Service & Tickets ook op het laatste moment nog bereikbaar, telefonisch of voor aanvang van de voorstelling.

Terugbrengen van theaterkaarten

Eenmaal gekochte kaarten kunnen we niet terugnemen. Ticket(s) ruilen we voor je om tot 48 uur voor de voorstelling. Voor deze service brengen we je € 3,- in rekening. We geven geen geld retour. Een verzoek tot omruiling kun je telefonisch of per e-mail doen via kassa@kunstmin.nl.

Als een voorstelling niet door kan gaan

Wanneer een voorstelling niet door kan gaan, brengen we alle kaarthouders daarvan telefonisch of per mail persoonlijk op de hoogte. Om je deze service te kunnen bieden, vragen we om je contactgegevens.