Receptie & Kassa

Hoe gaat Kunstmin om met de corona-maatregel (COVID-19)?
Kunstmin volgt de Corona-maatregelen van de overheid op. Wij vragen je ons niet te bellen. Bezoekers krijgen hierover persoonlijk bericht. Kunstmin probeert voorstellingen te verplaatsen waar mogelijk. Wij vragen en bedanken je voor je geduld. Lees meer over de actuele stand van zaken.

Receptie & Kassa van Kunstmin in Energiehuis gesloten
Tot nader bericht zijn wij uitsluitend telefonisch en per mail bereikbaar. Het gebouw Energiehuis is gesloten voor het publiek sinds 16 maart 13:00 uur. Ook het gebouw van de Schouwburg is voor publiek gesloten.
ma     09.00 – 18.00 uur
di       09.00 – 18.00 uur
wo     09.00 – 18.00 uur
do      09.00 – 18.00 uur
vr       09.00 – 18.00 uur
za      09.00 – 18.00 uur
zo      gesloten

Openingstijden bij een evenement
Wil je kaarten kopen voor een evenement buiten onze openingstijden van maandag t/m zaterdag? Dat kan. Op de betreffende locatie van het evenement opent de kassa aldaar vijf kwartier aanvang van de voorstelling.

Online kaarten kopen
Je kunt online 24 uur per dag op theaterkaarten kopen en deze met iDeal of creditcard betalen. Wij accepteren online ook de Podium Cadeaukaart. Na betaling ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging per mail met je rij en stoelnummer(s) in de betreffende voorstelling(en). De Grote Zaal van Kunstmin kent een 1e en een 2e rang. Tenzij je voor ontvangst per post heb gekozen, ontvang je je kaart(en) als bijlage bij de bevestiging. Print deze en neem je plaatsbewijs mee op de dag/avond van de betreffende voorstelling. Laat je plaatsbewijs scannen zodra je op locatie arriveert.

PIN Only
Alle tickets en consumpties bij Kunstmin kun je uitsluitend met je pinpas of met de Podiumcadeaukaart betalen.

Je plaatsbewijzen per post ontvangen
Wil je na je online bestelling je tickets per post ontvangen, dan brengen wij daarvoor € 3,50 extra per reservering in rekening. De verwerkingstijd voor verzending is gemiddeld een week.

Vragen over je aankoop (geen reserveringen)
Heb je speciale vragen over je aankoop?
Wil je een rolstoelplaats reserveren?

Voor deze vragen kun je bellen met 078 – 639 79 79 op maandag t/m zaterdag 09.00 – 18.00 uur

Je kunt ons ook per e-mail bereiken:
Vragen over kaartverkoop: kassa@kunstmin.nl
Overige vragen: info@kunstmin.nl

All-in prijzen
De genoemde verkoopprijzen zijn inclusief € 3,50 theaterservice per kaart. Bij kaarten voor voorstellingen in de Grote Zaal en Kleine Zaal van Schouwburg Kunstmin is een consumptie inbegrepen. Dit geldt niet voor Jeugd & Familie voorstellingen. Bij tickets voor voorstellingen in Ketel 1 en Machine 3 in het Energiehuis is eveneens geen consumptie inbegrepen.

Betaling aan de kassa
De Kunstminkassa accepteert PIN, VVV-Cadeaubon, Kunst- en Cultuurkaart, Podium Cadeaukaart, Theater- & Concertbon. We accepteren geen contacten en creditcard aan de kassa.

Betaling online:
iDeal, Creditcard (Mastercard / VISA), VVV-Cadeaubon, Kunst- en Cultuurkaart & Podium cadeaukaart.

Wil je naast elkaar zitten in de Grote Zaal?
Op elke plaats in de Grote Zaal heb je goed zicht op het podium. Bij een enkele voorstelling kan het voorkomen dat je vanwege een decorstuk of een geluidsspeaker aan de linker- of rechterzijde (voor een deel van de voorstelling) iets minder goed zicht hebt op het toneel. Om die reden kent de Grote Zaal van Schouwburg Kunstmin twee rangen: een eerste en een tweede rang.

Ticket kwijt
Voor verloren of vergeten kaarten is de Receptie & Kassa ook op het laatste moment nog bereikbaar, telefonisch of voor aanvang van de voorstelling.

Groepsreserveringen
Voor gezelschappen vanaf 20 personen kun je een voorstel op maat aanvragen bij de afdeling Horeca & Events.

Terugbrengen van theaterkaarten
Eenmaal gekochte kaarten kunnen wij niet terugnemen.

Als een voorstelling niet door kan gaan
Wanneer een voorstelling niet door kan gaan, brengen we alle kaarthouders daarvan telefonisch of per mail op de hoogte. Om je deze service te kunnen bieden, vragen wij om je contactgegevens.

Kom op tijd bij de voorstelling of concert
Als de voorstelling is begonnen, worden laatkomers of gasten die gedurende de voorstelling de zaal verlaten, niet (meer) in de zaal toegelaten. Dit doen wij om de artiest(en) en de andere bezoekers van de voorstelling niet te hinderen. Wij vragen hiervoor je begrip. Indien er een pauze is, kun je nadien je plaatsen innemen.