Receptie & Kassa

Openingstijden Receptie & Kassa Energiehuis

maandag | 09.00 – 21.00 uur
dinsdag | 09.00 – 21.00 uur
woensdag | 09.00 – 21.00 uur
donderdag | 09.00 – 21.00 uur
vrijdag | 09.00 – 21.00 uur
zaterdag | 09.00 – 21.00 uur
zondag | gesloten

Als er evenementen gepland staan waar kaartverkoop voor is buiten deze openingstijden, is de kassa op de betreffende locatie een uur voor aanvang tot aanvang van de voorstelling geopend.

U kunt online 24 uur per dag op deze site theaterkaarten reserveren en deze met IDEAL of creditcard betalen. Wij accepteren online ook de Podium Cadeaukaart. Na betaling ontvangt u binnen enkele minuten een bevestiging per mail met uw rij en stoelnummer(s) in de betreffende voorstelling(en). De Grote Zaal van Schouwburg Kunstmin kent een 1e en een 2e rang. Tenzij u voor ontvangst per post heeft gekozen, ontvangt u uw kaart(en) als bijlage bij de bevestiging. Print deze en neem  uw plaatsbewijs mee op de dag/avond van de betreffende voorstelling. Laat uw plaatsbewijs scannen zodra u op de theaterlocatie arriveert.

De receptie & kassa in het Energiehuis is op de volgende feestdagen gesloten, of hanteert aangepaste openingstijden:

Koningsdag, 27 april:                     gesloten
Bevrijdingsdag, 05 mei:                regulier geopend: 9:00 uur – 21:00 uur
Hemelvaartsdag, 25 mei:             aangepast geopend: 14:30 uur – 18:00 uur

PIN Only
Bij onze kassa in het Energiehuis en de avondkassa in Schouwburg Kunstmin kunt u enkel met pin en met de podiumcadeaukaart betalen.

Uw plaatsbewijzen per post ontvangen
Wilt u na uw online bestelling uw theaterkaarten per post ontvangen, dan brengen wij u daarvoor € 2,50 extra per reservering in rekening. De verwerkingstijd voor verzending is gemiddeld een week.

Bestellen met ‘mijn account’
Voor het online bestellen van voorstellingskaarten moet u in het bezit zijn van een persoonlijk account. Heeft u deze nog niet? U kunt zich hier registreren.

Bestellen met ‘VIP account’
Wordt u ook VIP van Kunstmin? U steunt daarmee het theaterleven in de regio. U steunt bijzondere producties bij Schouwburg Kunstmin en geniet bovendien van enkele voordelen. Bent u VIP dan logt u in met een VIP account. Deze vindt u op de home pagina. Lees hier meer over VIP worden.

Vragen over uw aankoop (geen reserveringen)
Heeft u speciale vragen over uw theateraankoop?
Wilt u een rolstoelplaats reserveren?

Voor deze vragen kunt u bellen met 078 – 639 79 79 op:
maandag t/m zaterdag 09.00 – 21.00 uur

U kunt ons ook online bereiken:
Vragen over kaartverkoop: kassa@kunstmin.nl
Andere vragen: info@kunstmin.nl

All-in prijzen
De genoemde verkoopprijzen zijn inclusief € 2,50 theaterservice per kaart. Bij kaarten voor voorstellingen in de Grote Zaal en Kleine Zaal van Schouwburg Kunstmin is een consumptie inbegrepen. Dit geldt niet voor Jeugd & Familie voorstellingen. Bij uw theaterkaart(en) voor voorstellingen in Ketel 1 en Machine 3 in het Energiehuis is eveneens geen consumptie inbegrepen.

Betalen met de Podium Cadeaukaart
De kassa accepteert de Podium Cadeaukaart, zowel online als de centrale kassa.

Wilt u naast elkaar zitten in de Grote Zaal?
Op elke plaats in de Grote Zaal heeft u goed zicht op het podium. Bij een enkele voorstelling kan het voorkomen dat u vanwege een decorstuk of een geluidsspeaker aan de linker- of rechterzijde (voor een deel van de voorstelling) iets minder goed zicht heeft op het toneel. Om die reden kent de Grote Zaal van Schouwburg Kunstmin twee rangen: een eerste en een tweede rang. Als u de zaalplattegrond aanklikt ziet u dat van de 2e rang op een aantal rijen slechts twee plaatsen naast elkaar beschikbaar zijn. Mocht u een reservering maken met meer dan twee personen op de 2e rang, dan kan het voorkomen dat de computer uw 3e en 4e plaats placeert op de rij meteen achter de rij waarop de 1e en 2e plaats zijn geplaceerd.

Om naast elkaar of vlakbij elkaar te zitten is het noodzakelijk om in één reservering te boeken. U ontvangt een bevestiging met specificatie en u kunt dit zelf onderling verrekenen.

Ticket kwijt
Mocht uw e-ticket zijn kwijtgeraakt, dan kunt u op deze website via uw Fan, VIP account of via my account een duplicaat uitdraaien. U kunt ook tot 2 dagen voor de voorstelling contact zoeken met onze balie in het Energiehuis

Groepsreserveringen
Voor gezelschappen vanaf 20 personen kunt u een voorstel op maat aanvragen bij de afdeling Horeca & Events.

Terugbrengen of ruilen van theaterkaarten
Eenmaal gekochte kaarten kunnen wij niet terugnemen.

Wanneer de voorstelling niet door kan gaan
Wanneer een voorstelling niet door kan gaan, brengen we alle kaarthouders daarvan telefonsich of per mail op de hoogte. Om u deze service te kunnen bieden vragen wij om uw contactgegevens.

Kom op tijd voor de voorstelling
Als de voorstelling is begonnen, worden laatkomers of gasten die gedurende de voorstelling de zaal verlaten, niet (meer) in de zaal toegelaten. Indien er een pauze is, kunt u nadien uw plaatsen innemen.