Veelgestelde vragen

  • Wanneer is de Receptie & Kassa geopend?

    Onze Receptie & Kassa is t/m 15 maart uitsluitend telefonisch bereikbaar van ma t/m vr van 09.00 tot 18.00 uur. Wij staan je graag te woord.

    Onze COVID-19 huisregels

    Wanneer de maatregelen het weer toelaten, ontvangen we je gastvrij en coronaproof. Lees meer over de aanpassingen die wij vanwege COVID-19 hebben ingevoerd vanaf het moment van bestellen tot en met je bezoek aan de voorstelling bij Kunstmin.

  • Wat betekenen de nieuwe COVID-19 maatregelen voor Kunstmin?

    Wij gaan onze voorstellingen en concerten tot en met 15 maart verplaatsen. Kaartkopers ontvangen persoonlijk bericht via onze Receptie & Kassa. Heb je een vraag aan ons? De collega’s van de Receptie & Kassa staan je graag te woord.

  • Als ik mijn gekochte ticket doneer vanwege COVID-19, wat gebeurt er met dat geldbedrag?

    Dit bedrag wordt verdeeld tussen de uitvoerende(n), de producent en de organisator. Kunstmin neemt verantwoordelijkheid dat dit juist wordt uitgevoerd. Mede door deze donaties en dankzij een faire verdeling van de bedragen krijgen alle partijen een kans op herstel. Je donatie wordt dus in overleg met de betreffende partijen verdeeld tussen de (uitvoerende) maker(s), de producent en jouw theater. Heel veel dank!

  • Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief?

    Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

    Onderaan deze pagina vind je een button waarmee je je kunt aanmelden voor onze nieuwsbrief.

    Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

    Er zijn twee manieren om je af te melden van de nieuwsbrief:

      1. De afmeldmogelijkheid onderaan elke nieuwsbrief
      2. Door ons een e-mail te sturen naar info@kunstmin.nl, met daarin het e-mailadres vermeld waar je de nieuwsbrief op ontvangt
  • Hoe zit het met mijn privacy?

    Wij gaan zorgvuldig met je persoonlijke gegevens om. Indien je van Kunstmin geen algemene informatie over voorstellingen wenst te ontvangen kun je een e-mail sturen naar: info@kunstmin.nl.

  • Hoe kan ik jullie bereiken?

    Wij zijn bereikbaar van ma t/m vr van 09:00 – 18:00 uur, telefonisch via 078-6397979 of per e-mail via kassa@kunstmin.nl. Ook is onze kassa in het Energiehuis geopend gedurende deze tijden.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik die indienen?

    Klachten kun je mailen naar kassa@kunstmin.nl. Wij streven ernaar deze binnen 48 uur te beantwoorden.

  • Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

    Dat kan, dan maak je gebruik van Click en Collect. Je producten liggen dan de volgende werkdag voor je klaar om af te halen bij de kassa van het Energiehuis (Noordendijk 148, Dordrecht). Daar kun je betalen per pin. Ook is het mogelijk je per e-mail een iDeal-link toe te sturen voor de betaling. In dat laatste geval rekenen we € 3,- servicekosten plus eventuele verzendingskosten.

  • Hoe kan ik mijn cadeaukaart/Kunstmin voucher gebruiken?

    Bij de stap ‘kies betaling en levering’ kies je in het geval van een PODIUM Cadeaukaart, VVV Cadeaukaart of Nationale Kunst & Cultuurkaart voor ‘online giftcard’ en vul je bij betaling het kaartnummer en de pincode in. In het geval van een Kunstmin voucher kies je voor de Kunstmin voucher optie en vul je je 12-cijferige unieke code in. Mocht er nog een restbedrag overblijven kun je opnieuw een betaalmethode kiezen, bijvoorbeeld iDeal of nog een cadeaukaart.

  • Mijn bestelling is een cadeau, kunnen jullie de producten inpakken?

    Nee, helaas bieden we deze optie niet.

  • Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Ja, direct na je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail.

  • Wordt er een factuur meegestuurd?

    Nee, maar als je deze toch zou willen ontvangen, neem dan contact met ons op, dan sturen we je deze toe per e-mail.

  • Kan ik mijn bestelling/adres nog wijzigen?

    Geef je wijziging zo snel mogelijk aan ons door, dan proberen wij deze nog door te voeren. Als je bestelling eenmaal is verzonden, kunnen wij niets meer wijzigen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt per iDeal betalen, met een Kunstmin voucher of met een online giftcard zoals de PODIUM Cadeaukaart, VVV Cadeaukaart of Nationale Kunst & Cultuurkaart. Als je online bestelt is betalen per creditcard ook een optie.

  • Heb ik een account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen?

    Nee, je hebt geen account nodig. Wel vragen we je bij je bestelling je contact- en adresgegevens in te vullen zodat wij de verzending in orde kunnen maken.

  • Zijn de prijzen incl. BTW?

    Ja, deze zijn inclusief btw.

  • Hoe werkt Click en Collect?

    Bij Click & Collect bestel je je producten online of telefonisch. Je producten liggen dan de volgende werkdag voor je klaar om af te halen bij de kassa van het Energiehuis. Het Energiehuis is geopend van ma t/m vr van 9u – 18 uur. Wanneer het Energiehuis vanwege geldende overheidsmaatregelen voor publiek is gesloten, meld je dan telefonisch wanneer je bij de entree bent. Het is mogelijk om je product af te halen na 15 maart 2021.

  • Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

    We streven ernaar je bestelling binnen twee werkdagen te verzenden. We starten met het verzenden van de producten na 15 maart 2021.

  • Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

    Als brievenbuspost of pakketpost (afhankelijk van de grootte van het pakket) via PostNL.

  • Rekenen jullie verzendkosten?

    Ja, de kosten verschillen per item en zijn vastgesteld a.d.h.v. de grootte en het gewicht van je bestelling. De minimale verzendkosten bedragen € 4,50.

  • Met welke bezorgpartner werken jullie?

    We werken met PostNL.

  • Wat als ik niet thuis ben bij aflevering?

    Dan geeft PostNL het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger laat dan een kaartje voor je achter waarop je kunt zien waar je je pakket kunt ophalen. Een pakket wordt maximaal een week bewaard op een PostNL-punt, daarna gaat het terug naar de afzender.

  • Kan ik mijn bestelling volgen via Track&Trace?

    tekst volgt

  • Kan ik mijn bestelling retourneren/ruilen?

    Ja, dat is mogelijk. Na ontvangst van uw bestelling, heeft u 14 werkdagen de tijd om deze te retourneren. Geretourneerde artikelen dienen in perfecte staat te zijn en in de originele verpakking. Neem altijd eerst contact op via kassa@kunstmin.nl, voordat u uw artikelen retour stuurt.

  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren/ruilen?

    Ja, de portokosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening. Bij retour gestuurde producten worden de in rekening gebrachte verzend- en administratiekosten niet teruggestort.

  • Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

    Neem contact met ons op via kassa@kunstmin.nl of via 078 – 639 79 79, dan zoeken we naar een oplossing.

  • Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

    Zodra wij de artikelen hebben ontvangen, zullen wij de terugbetaling direct in orde maken. Het bedrag staat dan binnen uiterlijk drie weken op uw rekening.

  • Waar zijn de producten verkrijgbaar?

    Online via onze website kunstmin.nl of fysiek aan de kassa in het Energiehuis en tijdens je bezoek aan een voorstelling in de Schouwburg.

  • Ik wil graag meer informatie over een product, wat moet ik doen?

    In onze webshop vind je alle informatie over de producten. Heb je toch nog een vraag? Neem dan contact met ons op via kassa@kunstmin.nl of 078 – 639 79 79.

  • Het product wat ik wil is uitverkocht. Komt er nog nieuwe voorraad?

    Wij proberen de producten altijd voorradig te houden. Mocht het toch voorkomen dat een product is uitverkocht, proberen we bij te bestellen. Houd rekening met 10 dagen levertijd. Als een product uitverkocht is en niet meer terugkomt in de webshop, dan verwijderen wij het product van onze website.