
Ben jij de spin in het web die wij zoeken? Word onderdeel van ons team en ondersteun de directeur- bestuurder en het MT!
Je gaat aan de slag op een uitdagend werkterrein, waarbij je nauw samenwerkt met de directeur-bestuurder en vier MT-leden. De klassieke en tegelijk eigentijdse Schouwburg heeft een Grote Zaal, een Kleine Zaal en meerdere foyers. Het industriële Energiehuis valt onder ons beheer en we beschikken daar zelf over twee vlakke vloer zalen (Machine 3 en Ketel 1), een studio en meerdere vergaderruimtes.
We zijn per direct op zoek naar jouw unieke kwaliteiten als
Directie Assistent (32 – 36 uur)
We zoeken iemand die graag dingen uit handen neemt en initiatief toont. Jouw belangrijkste taak is de directeur-bestuurder en de Raad van Toezicht zowel beleidsmatig als praktisch te ondersteunen. Je werkt efficiënt, je houdt goed overzicht in je werk en je bent integer.
Jouw belangrijkste taken zijn:
- Je zorgt voor de dagelijkse coördinatie van de werkzaamheden en beheert de agenda van de directeur-bestuurder.
- Je ondersteunt bij het opstellen van beleidsdocumenten, het redigeren van teksten en het verzorgen van correspondentie.
- Je zorgt voor de inhoudelijke voorbereiding, ondersteuning en verslaglegging van de bijeenkomsten van de Raad van Toezicht en het tweewekelijkse overleg van het MT.
- Je ondersteunt bij HR-werkzaamheden, zoals het regelen van indiensttreding en onboarding.
- Je neemt deel aan en/of leidt organisatie brede projecten.
- Je voert regiediensten uit tijdens voorstellingen.
Wat breng jij mee?
We zijn benieuwd naar wie jij bent en welk talent jij toevoegt aan ons team. Belangrijk is dat je goed zelfstandig kunt werken, je accuraat bent en weet prioriteiten te stellen. Je weet van aanpakken en je ziet nieuwe mogelijkheden binnen bestaande of nieuwe kaders. Je kan goed overzicht behouden en je hebt goede mondelinge- en schriftelijke vaardigheden. Je hebt werkervaring in een ondersteunende functie en je beschikt bij voorkeur over culturele, beleidsmatige kennis.
Wat bieden wij jou?
We bieden jou een energieke en veelzijdige functie in een organisatie waar veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling en waar we samenwerken met oog voor elkaar. We werken in een hecht team waarin plezier en enthousiasme voorop staan. We bieden jou een omgeving waar je de vrijheid krijgt om dingen te ontdekken en te verbeteren; zo halen we het beste uit je. We bieden jou prima arbeidsvoorwaarden en een salaris conform CAO Nederlandse Podia (afhankelijk van je competenties en ervaring). Werktijden zijn in overleg, waarbij flexibiliteit geboden is.
Lijkt dit je wat? Dan horen we graag van je!
We zijn benieuwd naar jou en ontvangen graag je sollicitatie. Reageer door het sturen van een korte motivatiebrief en CV naar vacature@kunstmin.nl.
De sollicitatieperiode loopt t/m 9 juli.
Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Marjolijn Hillen, Zakelijke leiding & Bedrijfsvoering | Adjunct directeur, via marjolijn@kunstmin.nl of via 078 – 890 33 16
Wij gaan er vanuit dat wij op dit moment zelf de juiste nieuwe collega kunnen vinden, vandaar dat wij hiervoor niet samenwerken met derden.
Voor, door & met jou
Word onderdeel van Kunstmin, het bruisende theater in Dordrecht! Met een gastvrije en ondernemende geest, werkt ons energieke team samen met kunstenaars en partners om talloze voorstellingen, concerten en evenementen te organiseren.
Vanuit onze prachtige locaties, de Schouwburg en het Energiehuis, in het historische centrum van Dordrecht, zijn we trots om een van de belangrijkste culturele podia in de regio te zijn.
Op dit uitdagende werkterrein kun je schitteren in de klassieke en eigentijdse Schouwburg, met de Grote Zaal, Kleine Zaal en levendige foyers. Bovendien beheren we het industriële Energiehuis, waar je toegang hebt tot twee vlakke vloerzalen (Machine 3 en Ketel 1), een inspirerende studio en meerdere vergaderruimtes. Kom en laat je passie voor theater stralen bij Kunstmin!